Το Netflix θα ρωτάει πρώτα τους συνδρομητές
αν θέλουν να συνεχίσουν και αν δεν απαντήσουν, θα αφαιρούν τον λογαριασμό.
Πόσο
πιθανό να έχεις κάνει λογαριασμό κάπου, να πληρώνεις για αυτόν κάθε μήνα και να
μην τον χρησιμοποιείς; Μάλλον καθόλου. Κι όμως, υπάρχουν κάποιοι που το κάνουν.
Έχουν ανοίξει δηλαδή
λογαριασμό στο Netflix και ενώ κάθε μήνα αφαιρείται από
τον τραπεζικό τους λογαριασμό το αντίτιμο, δεν βλέπουν τίποτα.
Παρά το γεγονός οτι το
ποσοστό των συνδρομητών που το κάνουν δεν είναι και τόσο μεγάλο, φαίνεται πως
0,5% των συνολικών πελατών, είναι αρκετοί για να αναγκάσουν την εταιρία να
προβεί σε ενέργειες, προκειμένου να τους αφαιρέσει τους λογαριασμούς.
Αυτό ουσιαστικά
ανακοίνωσε ο Product Innovation του Netflix,
Eddy Wu με ένα blog του, όπου αναφέρει πως «το τελευταίο πράγμα που θέλουμε
είναι να πληρώνει ο κόσμος μας για κάτι που δεν χρησιμοποιεί».
Έτσι, θα ρωτήσουν όσους
δεν έχουν δει τίποτα για ένα χρόνο, αν όντως θέλουν να συνεχίσουν να είναι
συνδρομητές.
Η διαδικασία θα γίνεται
είτε μέσω mail, είτε μέσω app notifications και όποιος δεν απαντάει, θα δίνει
ουσιαστικά το ΟΚ για να αφαιρεθεί ο λογαριασμό του και να σταματήσει να
χρεώνεται.
Αν μέσα στους επόμενους
10 μήνες επιστρέψει, η λίστες τους, οι αγαπημένες του ταινίες και γενικώς οι
προτιμήσεις του θα είναι όπως τις είχε αφήσει. Για παραπάνω διάστημα, θα έχουν
διαγραφεί όλα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου