Οι καταγγελίες που είδαν το φως της δημοσιότητας δεν αφορούσαν το ίδιο το Skroutz αλλά την εταιρεία 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε που δραστηριοποιούνταν και μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας. Σε ανακοίνωσή του το Skroutz αναφέρει μεταξύ άλλων ότι «η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας».
Παρόλα αυτά τα ΜΜΕ του ομίλου Μαρινάκη επιδόθηκαν σε μια άνευ προηγουμένου επίθεση όχι εναντίον της 365 shop αλλά του Skroutz – δηλαδή μιας ανταγωνιστικής για το αφεντικό τους εταιρείες. Το In.gr έκανε λόγο για «καταγγελίες κόλαφο» και σημείωνε με όχι ιδιαίτερα δημοσιογραφικό τρόπο ότι η εταιρεία «βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο καθώς από αυτές τις καταγγελίες καθίσταται πλέον σαφές ότι υπάρχει παντελής έλλειψη εμπιστοσύνης για την πλατφόρμα».
«Χαμός με την Skroutz – Οργισμένοι πελάτες που εξαπατήθηκαν στρέφονται εναντίον της» αναφέρει και η εφημερίδα Το Βήμα, επίσης του ομίλου Μαρινάκη. «Καταγγελία – κόλαφος κατά της Skroutz για εξαπάτηση πελατών» έγραφε και η άλλη μεγάλη εφημερίδα του ομίλου, ΤΑ ΝΕΑ, ενώ το Mega (του Μαρινάκη) είχε εκτενές ρεπορτάζ με τον Νίκο Ευαγγελάτο αντιγράφοντας τον τίτλο των Νέων.
Οι καταγγελίες εναντίον του Skroutz άρχισαν να καταγράφονται και στο twitter με αποτέλεσμα το σχετικό #cancel_skroutz να βρεθεί στην πρώτη θέση των trending topics. Αν προσέξει όμως κανείς τα μηνύματα των τελευταίων ωρών συνειδητοποιεί ότι οι περισσότεροι χρήστες κατηγορούν ευθέως τον όμιλο Μαρινάκη ότι εκμεταλλεύεται τον θόρυβο για να προωθήσει τη δική του πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών. Εντύπωση προκαλεί επίσης το γεγονός ότι καταγγελίες εναντίον του Skroutz διακινούσαν και λογαριασμοί που δημιουργήθηκαν τις τελευταίες ημέρες και δεν έχουν κανέναν ακόλουθο. Η υπόθεση πάντως φαίνεται ότι θα μπορούσε να μετατραπεί σε μπούμερανγκ για την επιχείρηση του Μαρινάκη καθώς σύντομα άρχισε να «τρεντάρει» και ο τίτλος #cancel_shopflix
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου