Αναπάντητα παραμένουν τα ερωτήματα για τις ακριβείς συνθήκες θανάτου του 19χρονου που έχασε τη ζωή του στη διάρκεια ελέγχου εισιτηρίων σε τρόλεϊ τον Αύγουστο, καθώς το πόρισμα του πραγματογνώμονα δεν ρίχνει φως στον τρόπο με τον οποίο άνοιξε η πόρτα του τρόλεϊ με αποτέλεσμα τη μοιραία πτώση του νεαρού.
«Ο τρόπος με τον οποίο άνοιξε η πόρτα του τρόλεϊ θα προκύψει πιθανόν μόνο από καταθέσεις αυτοπτών μαρτύρων» αναφέρεται στο πόρισμα, έκτασης 100 σελίδων, που αναφέρεται σε τεχνικά χαρακτηριστικά του οχήματος και στους τρόπους και τη δύναμη που απαιτείται για να ανοίξει η πόρτα του.
Σύμφωνα με το πόρισμα, η πόρτα του οχήματος μπορεί να ανοίξει από τον οδηγό του τρόλεϊ, με χειροκίνητο τρόπο, όπου απαιτείται δύναμη τουλάχιστον 80-85 κιλών ή με το πάτημα του μπουτόν «ειδικών καταστάσεων» που μεταφέρει πίεση 5,3 bar (ατμοσφαιρών).
Στο πόρισμα επισυνάπτονται τα σχετικά εγχειρίδια της κατασκευάστριας εταιρείας των τρόλεϊ και δεδομένα από σχετικές επιτόπιες έρευνες, χωρίς όμως να υπάρχει μία σχετική περιγραφή του όλου περιστατικού ή άλλη αποσαφήνιση.
Δεν υπάρχει οποιαδήποτε αναφορά στο αν ο νεαρός έχασε την ισορροπία του όταν το πόδι του παγιδεύτηκε στην μισόκλειστη πόρτα του τρόλεϊ. Ο πραγματογνώμονας από την άλλη πλευρά επισημαίνει ότι στο πόρισμά μου απαντά μόνο στα ερωτήματα που του είχαν τεθεί.
Η πλευρά του 19χρονου εστιάζει το ενδιαφέρον της στην δακτυλοσκοπική εξέταση στο εσωτερικό του οχήματος καθώς, όπως αναφέρει, «υπάρχουν ενδείξεις ότι το μπουτόν για να ανοίξει η πόρτα το πάτησε ο ελεγκτής και όχι ο νεαρός που είχε χάσει την ισορροπία του και βρισκόταν ήδη με την πλάτη στην πόρτα του τρόλεϊ».
Οι αρμόδιοι αξιωματικοί της Τροχαίας έχουν συγκεντρώσει περίπου οκτώ καταθέσεις αυτοπτών μαρτύρων και αναμένονται σχετικές εκθέσεις των τεχνικών συμβούλων της οικογένειας του θύματος που θα ασχοληθούν με τα τεκταινόμενα μέσα στο μοιραίο τρόλεϊ σε συνδυασμό με τα τεχνικά δεδομένα και την ιατροδικαστική πραγματογνωμοσύνη.
www.newsbomb.gr
«Ο τρόπος με τον οποίο άνοιξε η πόρτα του τρόλεϊ θα προκύψει πιθανόν μόνο από καταθέσεις αυτοπτών μαρτύρων» αναφέρεται στο πόρισμα, έκτασης 100 σελίδων, που αναφέρεται σε τεχνικά χαρακτηριστικά του οχήματος και στους τρόπους και τη δύναμη που απαιτείται για να ανοίξει η πόρτα του.
Σύμφωνα με το πόρισμα, η πόρτα του οχήματος μπορεί να ανοίξει από τον οδηγό του τρόλεϊ, με χειροκίνητο τρόπο, όπου απαιτείται δύναμη τουλάχιστον 80-85 κιλών ή με το πάτημα του μπουτόν «ειδικών καταστάσεων» που μεταφέρει πίεση 5,3 bar (ατμοσφαιρών).
Στο πόρισμα επισυνάπτονται τα σχετικά εγχειρίδια της κατασκευάστριας εταιρείας των τρόλεϊ και δεδομένα από σχετικές επιτόπιες έρευνες, χωρίς όμως να υπάρχει μία σχετική περιγραφή του όλου περιστατικού ή άλλη αποσαφήνιση.
Δεν υπάρχει οποιαδήποτε αναφορά στο αν ο νεαρός έχασε την ισορροπία του όταν το πόδι του παγιδεύτηκε στην μισόκλειστη πόρτα του τρόλεϊ. Ο πραγματογνώμονας από την άλλη πλευρά επισημαίνει ότι στο πόρισμά μου απαντά μόνο στα ερωτήματα που του είχαν τεθεί.
Η πλευρά του 19χρονου εστιάζει το ενδιαφέρον της στην δακτυλοσκοπική εξέταση στο εσωτερικό του οχήματος καθώς, όπως αναφέρει, «υπάρχουν ενδείξεις ότι το μπουτόν για να ανοίξει η πόρτα το πάτησε ο ελεγκτής και όχι ο νεαρός που είχε χάσει την ισορροπία του και βρισκόταν ήδη με την πλάτη στην πόρτα του τρόλεϊ».
Οι αρμόδιοι αξιωματικοί της Τροχαίας έχουν συγκεντρώσει περίπου οκτώ καταθέσεις αυτοπτών μαρτύρων και αναμένονται σχετικές εκθέσεις των τεχνικών συμβούλων της οικογένειας του θύματος που θα ασχοληθούν με τα τεκταινόμενα μέσα στο μοιραίο τρόλεϊ σε συνδυασμό με τα τεχνικά δεδομένα και την ιατροδικαστική πραγματογνωμοσύνη.
www.newsbomb.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου