Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2021

Καταδικάστηκαν τα ΝΕΑ για πρωτοσέλιδο ψέμα εναντίον του Μάκη Μπαλαούρα

 Ήταν τόσο τραβηγμένο και τραγικό το ρεπορτάζ των ΝΕΩΝ τότε, για τον Μάκη Μπαλαούρα και τη συνταξιοδότησή του από την Τράπεζα της Ελλάδας, που το διαβάζαμε και γελούσαμε. Εμείς βέβαια, όχι ο Μπαλαούρας. Τόσο τραβηγμένο που και η ίδια η εφημερίδα, μία-δύο ημέρες μετά, άρχισε να τα μασάει. Και αργότερα δέχτηκε πως έκανε λάθος. Με ένα μικρό ρεπορτάζ στις μέσα σελίδες.Το άγριο πρωτοσέλιδο, βέβαια, είχε βγει (22/3/2018) κάνοντας τη δουλειά του: «ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΜΑΚΗ ΜΠΑΛΑΟΥΡΑ, Συνταξιούχος ενός ανώτερου Θεού».  Τον διέσυραν πρωτοσέλιδα αλλά μετά το(ν) εξαφάνισαν από την πρώτη σελίδα: αν δείτε τα φύλλα μετά την Παρασκευή 22/3, δεν θα δείτε πουθενά θέμα Μπαλαούρα. Τόσο μεγάλη αποκάλυψη ήταν.

Ο πρώην βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ δικαιώθηκε τώρα από τα δικαστήρια.

«Το δικαστήριο διαπίστωσε ότι στην περίπτωσή μου η εφημερίδα προέβη στην δημοσίευση των ψευδών ειδήσεων χωρίς να προβεί σε επαρκή έλεγχο της βασιμότητας των ειδήσεων και χωρίς να απευθυνθεί σε εμένα προκειμένου να λάβει την δική μου εκδοχή» λέει ο Μάκης Μπαλαούρας σε δήλωσή του.

«Η δικαστική απόφαση μου επιδικάζει αποζημίωση (2.000 €) για την προσβολή της προσωπικότητάς μου και ιδίως αναγνωρίζει ότι η εφημερίδα δεν τήρησε την υποχρέωση σεβασμού της προσωπικότητάς μου και το καθήκον αλήθειας, που επιβάλλει να υπάρξει έλεγχος της αλήθειας της πληροφορίας».
Για την ιστορία, τα ΝΕΑ τον παρουσίαζαν να έχει πετύχει την έκδοση δήθεν «φωτογραφικής» εγκυκλίου υπέρ του προκειμένου να επιτύχει την εξαίρεσή του από την περικοπή της σύνταξής του (που παρέμεινε στο 70%, ενώ των άλλων συνταξιούχων μειώθηκε στο 60%).  

 .efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: