Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΛΛΑΖΕΙ!

Το τελευταίο διάστημα έχω παρατηρήσει μια μεγάλη αλλαγή που έχει γίνει στη
 χώρα μας. Όλα ξεκίνησαν από την κοπέλα που ήρθε πριν από μερικές ημέρες στο
 σπίτι για να μου κάνει πεντικιούρ.
Ενώ η κοπέλα είχε πέσει με τα μούτρα πάνω στα νύχια των ποδιών μου και
 αφαιρούσε παρωνυχίδες, νεκρά κύτταρα, άμμο από τις παραλίες, και διάφορα άλλα πράγματα, ανοίξαμε συζήτηση για την Αθήνα, τους δρόμους και τα κτίρια.
Η κοπέλα ξέρει απίστευτα πράγματα και εγώ έχω μείνει παγωτό.
  Την ακούω να μιλάει για την αρχιτεκτονική των κτιρίων στην Διονυσίου
 Αρεοπαγίτου και συνειδητοποιώ πως εγώ -που νόμιζα πως ήξερα- δεν έχω ιδέα.
Κάποια στιγμή, βλέπει την απορία στα μάτια μου και μου λέει πως έχει
 τελειώσει την Αρχιτεκτονική και έκανε μεταπτυχιακό στην Φλωρεντία και στο
 Παρίσι.

Μάλλον αυτός θα ήταν ο λόγος που, όταν τελείωσε με τα πόδια μου, τα νύχια  μου ήταν κομψά και αέρινα σαν τα νύχια των Καρυάτιδων της Αμφίπολης.
Ντράπηκα λίγο για την κοπέλα και της έδωσα τα διπλά λεφτά από αυτά που μου  ζήτησε.
Η κοπέλα που ήρθε την επόμενη ημέρα στο σπίτι για να μου κάνει μασάζ ήταν  γιατρός. Εξπέρ στην καρδιαγγειακή χειρουργική. Κάνει μασάζ, για να μαζέψει  χρήματα και να πάει στις ΗΠΑ.
Παράλληλα με το μασάζ, μου έκανε κι ένα τσεκ απ, ενώ μου έδωσε ένα σωρό  ιατρικές συμβουλές.
Επίσης, μου είπε πως το μαύρισμά μου από το καλοκαίρι είναι τέλειο.

 Της είπα πως έκανα 95 μπάνια και πως είμαι κάπως στενοχωρημένος επειδή πέρσι  έκανα 150 μπάνια, και μου είπε πως αυτό το καλοκαίρι δεν έκανε ούτε ένα  μπάνιο.
Ντράπηκα πολύ με την επιστήμονα που μου έκανε μασάζ και της έδωσα όσα
 χρήματα χρειάζονται για το αεροπορικό εισιτήριο για τις ΗΠΑ.
Τις επόμενες ημέρες, συνειδητοποίησα πως η κοπέλα που με κουρεύει έχει
 τελειώσει τη Φιλοσοφική και πως ο σερβιτόρος στο καφέ που συχνάζω είναι
 μαθηματικός και, όταν δεν έχει δουλειά, λύνει εξισώσεις με τον μπάρμαν που
 είναι κι αυτός μαθηματικός.
 Ο ντελιβεράς που μου έφερε τα σουβλάκια ήταν κι αυτός μαθηματικός και είχε
 βγει πρώτος στην Ολυμπιάδα Μαθηματικών. Μάλλον γι" αυτό δεν έκανε λάθος στα  ρέστα.

 Εκεί, όμως, που τρελάθηκα ήταν όταν τηλεφώνησα σε ένα «πρακτορείο» και
 ζήτησα μια μελαχρινή κοπέλα για να κάνουμε σεξ.
Η κοπέλα ήρθε στο σπίτι μου και ήταν καλλονή. Μαύρα μαλλιά, μαύρα μάτια,
 σταρένιο δέρμα.
 Έβαλα δυο ποτά και, όπως μιλούσαμε, μου εξομολογήθηκε πως είχε σπουδάσει πυρηνική φυσική και το όνειρό της είναι να δουλέψει στη NASA.
Επίσης, μου είπε πως πως ο οδηγός που την έφερε στο ραντεβού είχε σπουδάσει  Οικονομικά και είχε κάνει μεταπτυχιακό στις Νανοεπιστήμες και στις  Νανοτεχνολογίες.
 Επί δυο ώρες, η Λόλα -έτσι μου είπε πως την έλεγαν- μου έκανε μια φοβερή
 ανάλυση στην Αστροφυσική. Έμαθα απίστευτα πράγματα.

 Βέβαια, δεν κάναμε σεξ γιατί φοβήθηκα μην της κάνω κακό και χάσει η
 ανθρωπότητα μια σπουδαία επιστήμονα.
Εννοείται πως της έδωσα όσα χρήματα είχα στο σπίτι, κι ένα χρυσό ρολόι που
 από κάποιον το είχα κλέψει αλλά δεν θυμάμαι από ποιόν.
Οι εμπειρίες με την πεντικιουρίστα, τη μασέζ, την κομμώτρια, την βίζιτα και
 τους άλλους νέους ανθρώπους που κάνουν από ανάγκη άλλα επαγγέλματα από αυτό που έχουν σπουδάσει, με έκαναν να καταλάβω πως η Ελλάδα άλλαξε.

 Χιλιάδες νέοι Έλληνες επιστήμονες μας περιμένουν πια σε καφενεία, κομμωτήρια  και σουβλατζίδικα για να μας επιμορφώσουν.
 Η γνώση διαχέεται στην κοινωνία. Το μορφωτικό επίπεδο της χώρας ανεβαίνει.
Η Πολιτιστική Επανάσταση ξεκίνησε.
Ας σταματήσουν πια την γκρίνια οι αριστεροί οπαδοί της μιζέριας, της
 γκρίνιας και της καταστροφολογίας.
 Ανάπτυξη και αισιοδοξία.

 Η Ελλάδα αλλάζει!



Δεν υπάρχουν σχόλια: