Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας προσδοκά σε ενίσχυση της χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς από το επιβατικό κοινό, με τη νέα τιμολογιακή πολιτική που αποφάσισε να εφαρμόσει και θα ισχύει από την ερχόμενη Δευτέρα.
Επιπλέον, ο ΟΑΣΑ εκτιμά ότι μέχρι το τέλος της χρονιάς οι επιβιβάσεις σε όλα τα μέσα θα είναι αυξημένες κατά περίπου 50 εκατομμύρια, αλλάζοντας την εικόνα των τελευταίων ετών. Η παρατεταμένη κρίση, αλλά και τα υψηλά ποσοστά ανεργίας είχαν ως αποτέλεσμα την τελευταία πενταετία να κατρακυλήσουν τόσο η κίνηση, όσο και τα έσοδα του ΟΑΣΑ, καθώς, σύμφωνα με τα στοιχεία, από το ιστορικό υψηλό του 2008, όταν οι συνολικές επιβιβάσεις στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είχαν φτάσει τα 900 εκατομμύρια, στα τέλη του 2013 μετά βίας άγγιξαν τα 650 εκατομμύρια.
Την κακή κατάσταση συμπλήρωνε το γεγονός ότι περίπου το 1/3 των μετακινούμενων (29,5%) με το σύνολο των μέσων ήταν λαθρεπιβάτες, γεγονός το οποίο ο ΟΑΣΑ φιλοδοξεί να εξαλείψει με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου τα επόμενα χρόνια.
Από το υπόλοιπο ποσοστό, το 26,2% χρησιμοποιούσε το 2013 ενιαία εισιτήρια, το 17,3% κάρτα για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ, το 14,2% κάρτα για όλα τα μέσα, 3% εισιτήρια μόνο για οδικά μέσα, 4,8% ετήσιες κάρτες και 5% άλλα προϊόντα κομίστρου.
Με τη νέα τιμολογιακή πολιτική, που θα εφαρμοστεί από την 1η Σεπτεμβρίου, προβλέπεται:
μείωση του εισιτηρίου για όλα τα μέσα από 1,40 σε 1,20 ευρώ, με παράλληλη μείωση και του χρόνου ισχύος του από τα 90 στα 70 λεπτά, και κατάργηση του εισιτηρίου απλής διαδρομής για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ αξίας 1,20 ευρώ,
μείωση της κάρτας για όλα τα μέσα από 45 στα 30 ευρώ και κατάργηση της κάρτας λεωφορείων, τρόλεϊ, τραμ των 20 ευρώ,
εισαγωγή τριμηνιαίων και εξαμηνιαίων καρτών απεριορίστων διαδρομών (βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη),
εισαγωγή πενθήμερου εισιτηρίου αξίας 10 ευρώ και κατάργηση του 7ήμερου εισιτηρίου αξίας 14 ευρώ.
Στις άμεσες προτεραιότητες του ΟΑΣΑ εντάσσονται και η εφαρμογή του θερμικού εισιτηρίου και η αγορά εισιτηρίων μέσω κινητού τηλεφώνου, καθώς και οι εννέα πρότυπες λεωφορειακές γραμμές, στις οποίες θα υπάρχει φωνητική αναγγελία, όπως συμβαίνει στο μετρό.
E-Radio.gr
Επιπλέον, ο ΟΑΣΑ εκτιμά ότι μέχρι το τέλος της χρονιάς οι επιβιβάσεις σε όλα τα μέσα θα είναι αυξημένες κατά περίπου 50 εκατομμύρια, αλλάζοντας την εικόνα των τελευταίων ετών. Η παρατεταμένη κρίση, αλλά και τα υψηλά ποσοστά ανεργίας είχαν ως αποτέλεσμα την τελευταία πενταετία να κατρακυλήσουν τόσο η κίνηση, όσο και τα έσοδα του ΟΑΣΑ, καθώς, σύμφωνα με τα στοιχεία, από το ιστορικό υψηλό του 2008, όταν οι συνολικές επιβιβάσεις στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς είχαν φτάσει τα 900 εκατομμύρια, στα τέλη του 2013 μετά βίας άγγιξαν τα 650 εκατομμύρια.
Την κακή κατάσταση συμπλήρωνε το γεγονός ότι περίπου το 1/3 των μετακινούμενων (29,5%) με το σύνολο των μέσων ήταν λαθρεπιβάτες, γεγονός το οποίο ο ΟΑΣΑ φιλοδοξεί να εξαλείψει με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου τα επόμενα χρόνια.
Από το υπόλοιπο ποσοστό, το 26,2% χρησιμοποιούσε το 2013 ενιαία εισιτήρια, το 17,3% κάρτα για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ, το 14,2% κάρτα για όλα τα μέσα, 3% εισιτήρια μόνο για οδικά μέσα, 4,8% ετήσιες κάρτες και 5% άλλα προϊόντα κομίστρου.
Με τη νέα τιμολογιακή πολιτική, που θα εφαρμοστεί από την 1η Σεπτεμβρίου, προβλέπεται:
μείωση του εισιτηρίου για όλα τα μέσα από 1,40 σε 1,20 ευρώ, με παράλληλη μείωση και του χρόνου ισχύος του από τα 90 στα 70 λεπτά, και κατάργηση του εισιτηρίου απλής διαδρομής για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ αξίας 1,20 ευρώ,
μείωση της κάρτας για όλα τα μέσα από 45 στα 30 ευρώ και κατάργηση της κάρτας λεωφορείων, τρόλεϊ, τραμ των 20 ευρώ,
εισαγωγή τριμηνιαίων και εξαμηνιαίων καρτών απεριορίστων διαδρομών (βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη),
εισαγωγή πενθήμερου εισιτηρίου αξίας 10 ευρώ και κατάργηση του 7ήμερου εισιτηρίου αξίας 14 ευρώ.
Στις άμεσες προτεραιότητες του ΟΑΣΑ εντάσσονται και η εφαρμογή του θερμικού εισιτηρίου και η αγορά εισιτηρίων μέσω κινητού τηλεφώνου, καθώς και οι εννέα πρότυπες λεωφορειακές γραμμές, στις οποίες θα υπάρχει φωνητική αναγγελία, όπως συμβαίνει στο μετρό.
E-Radio.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου