Με γοργούς ρυθμούς προχωράει η
κρατικοποίηση των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, καθώς στις αρχές Αυγούστου
αναμένεται να συσταθούν τα διοικητικά συμβούλια των δύο νέων κρατικών φορέων,
που θα διαδεχτούν τον ΟΑΣΘ, ήτοι του "Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου
Θεσσαλονίκης ΑΕ" ( ΟΣΕΘ ΑΕ) και της εταιρείας "Αστικές Συγκοινωνίες
Θεσσαλονίκης ΑΕ" (ΑΣΥΘ ΑΕ, σύμφωνα με τον πρόεδρο της «Εγνατίας Οδού Α.Ε»,
Απόστολο Αντωνούδη Όπως αναφέρει
το Αθηναϊκό Πρακτορείο, με αφορμή τη συζήτηση για τον ΟΑΣΘ, που ξεκινάει σήμερα
στη Βουλή και αναμένεται να ολοκληρωθεί την Παρασκευή, ο κ. Αντωνούδης
επισήμανε:
"Η κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ θα γίνει άμεσα. Στα μέσα της
εβδομάδας, θα έχουμε την ψήφιση του νομοσχεδίου και έως την επόμενη εβδομάδα θα
δημοσιευθεί στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως. Στις αρχές Αυγούστου, θα έχουμε
νέους κρατικούς φορείς και νέα διοικητικά συμβούλια που θα αναλάβουν το έργο
του σχεδιασμού και της υλοποίησης αυτού το νέου μοντέλου αστικών
συγκοινωνιών" υπογράμμισε ο κ. Αντωνούδης.
Ο πρόεδρος της "Εγνατίας Οδού Α.Ε" διευκρίνισε ακόμη ότι δημιουργείται "τελείως νέο τοπίο" στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης και ότι σύμφωνα με το σχεδιασμό θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές, "μικρότερα λεωφορεία με μεγαλύτερη ευελιξία", όπως και "οικολογικά λεωφορεία που θα είναι ενταγμένα στο στόλο και θα τροφοδοτούν το βασικό μέσο μεταφοράς που θα είναι το Μετρό".
Σημείωσε δε, ότι σήμερα υπάρχουν λεωφορεία που πηγαίνουν στην Περιστερά και στα χωριά της Βόλβης με πληρότητα μόνο έξι και επτά επιβατών και επισήμανε: "δεν χρειάζεται να υπάρχουν τόσο μεγάλα λεωφορεία για αυτές τις διαδρομές, θα συνεχιστούν βέβαια τα δρομολόγια με μικρότερα λεωφορεία".
Ο κ. Αντωνούδης αναφέρθηκε επίσης και στον σχεδιασμό κοινών προμηθειών για ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ, "έτσι ώστε να έχουμε συνεργασία στους δύο κρατικούς οργανισμούς και να πετύχουμε συνέργειες καλύτερες με χαμηλότερες τιμές".
Με τις αλλαγές που θα υπάρξουν "θα προκύψει οικονομία κλίμακος", όσον αφορά την προμήθεια των λεωφορείων αλλά και "καλύτερος σχεδιασμός όλων αυτών των μέσων" , τόνισε ο κ. Αντωνούδης και πρόσθεσε ότι "άμεσα οι Θεσσαλονικείς θα δουν αλλαγές και στα δρομολόγια. Δεν θα υπάρχουν περικοπές των δρομολογίων από την επόμενη εβδομάδα, διότι θα αξιοποιηθούν όλα τα λεωφορεία και θα βγουν στην πόλη και τα 100 λεωφορεία, τα οποία είναι "παροπλισμένα", προκειμένου να εξυπηρετήσουν του πολίτες".
Ο πρόεδρος της "Εγνατίας Οδού Α.Ε" διευκρίνισε ακόμη ότι δημιουργείται "τελείως νέο τοπίο" στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης και ότι σύμφωνα με το σχεδιασμό θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές, "μικρότερα λεωφορεία με μεγαλύτερη ευελιξία", όπως και "οικολογικά λεωφορεία που θα είναι ενταγμένα στο στόλο και θα τροφοδοτούν το βασικό μέσο μεταφοράς που θα είναι το Μετρό".
Σημείωσε δε, ότι σήμερα υπάρχουν λεωφορεία που πηγαίνουν στην Περιστερά και στα χωριά της Βόλβης με πληρότητα μόνο έξι και επτά επιβατών και επισήμανε: "δεν χρειάζεται να υπάρχουν τόσο μεγάλα λεωφορεία για αυτές τις διαδρομές, θα συνεχιστούν βέβαια τα δρομολόγια με μικρότερα λεωφορεία".
Ο κ. Αντωνούδης αναφέρθηκε επίσης και στον σχεδιασμό κοινών προμηθειών για ΟΑΣΑ και ΟΑΣΘ, "έτσι ώστε να έχουμε συνεργασία στους δύο κρατικούς οργανισμούς και να πετύχουμε συνέργειες καλύτερες με χαμηλότερες τιμές".
Με τις αλλαγές που θα υπάρξουν "θα προκύψει οικονομία κλίμακος", όσον αφορά την προμήθεια των λεωφορείων αλλά και "καλύτερος σχεδιασμός όλων αυτών των μέσων" , τόνισε ο κ. Αντωνούδης και πρόσθεσε ότι "άμεσα οι Θεσσαλονικείς θα δουν αλλαγές και στα δρομολόγια. Δεν θα υπάρχουν περικοπές των δρομολογίων από την επόμενη εβδομάδα, διότι θα αξιοποιηθούν όλα τα λεωφορεία και θα βγουν στην πόλη και τα 100 λεωφορεία, τα οποία είναι "παροπλισμένα", προκειμένου να εξυπηρετήσουν του πολίτες".
thepressproject.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου