Τα μηχανήματα ασφαλτόστρωσης δουλεύουν… υπερωρίες και τις επόμενες ημέρες η λεωφόρος Συγγρού θα έχει αλλάξει τελείως «πρόσωπο» Το γεγονός ότι δεν έχουμε τους καλύτερους δυνατούς δρόμους στην Ελλάδα λίγο πολύ το γνωρίζουμε. Άλλωστε είναι κάτι που το βιώνουμε καθημερινά βρισκόμενοι πίσω από το τιμόνι του οχήματός μας είτε έχει τέσσερις είτε δύο τροχούς.
Πρόσφυση δεν… υπάρχει
ενώ οι λακκούβες είναι
τόσες πολλές που και να θες να τις μετρήσεις δεν θα τα καταφέρεις. Ιδανικές
βέβαια συνθήκες για οχήματα ελευθέρου χρόνου και τετρακίνητα που
αντέχουν στις σκληρές συνθήκες. Μαρτύριο θα λέγαμε για τους οδηγούς, πάρτι για τους…
επισκευαστές και ιδίως όσους ασχολούνται με ελαστικά και αναρτήσεις.
Τρανταχτό παράδειγμα τέτοιου δρόμου είναι η λεωφόρος Συγγρού, ένας από
τους πρώτους δρόμους της Αθήνας που ασφαλτοστρώθηκε το 1908. Τελευταία
φορά που έπεσε άσφαλτος ήταν το μακρινό 1975, δηλαδή πριν από 48 χρόνια και αυτό διότι θα
επισκεπτόταν την Ελλάδα τότε Πρόεδρος τα Γαλλίας Βαλερί Ζισκάρ Ντ’ Εσταίν.
Μετά από 48 χρόνια…
Μετά από μισό
αιώνα η Περιφέρεια
Αττικής, αποφάσισε να αλλάξει την εικόνα ενός από τους πιο
πολυσύχναστους κεντρικούς δρόμους της Πρωτεύουσας. Τις τελευταίες ημέρες ήδη τα
μηχανήματα της Περιφέρειας εργάζονται υπερωρίες και σε λίγα 24-ωρα η όψη αλλά και τα επίπεδα ασφαλείας θα έχουν
αυξηθεί στο μέγιστο δυνατό βαθμό.
Ένα έργο που αφορά στην οδική ασφάλεια, όπου ο Περιφερειάρχης Γιώργος Πατούλης μαζί με τους συνεργάτες του δίνουν μεγάλη
βαρύτητα. Είναι κάτι που έχει φανεί στους δρόμους της Πρωτεύουσας και είναι
μία πρωτοβουλία που
έχει αναγνωριστεί από
πολλούς φορείς, ακόμα και από την οργάνωση του Ράλι Ακρόπολις.
.newsauto.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου