Σάββατο 14 Μαΐου 2016

«Έκανα το χρέος μου» δηλώνει ο Κατρούγκαλος για το ασφαλιστικό

Και η υπομονή έχει όρια
Περήφανος για την ασφαλιστική μεταρρύθμιση δηλώνει ο υπουργός Εργασίας, Γιώργος Κατρούγκαλος, καθώς η κυβέρνηση «προστατεύει τους πιο αδύναμους και έχει κανόνες ισότητας». «Έκανα το χρέος μου», προσθέτει «Ήταν για εμένα το μεγάλο στοίχημα: Πώς μια υποχρέωση που μας ήρθε απ’ το μνημόνιο και έχει όλα αυτά τα κακά πράγματα -όπως τη μείωση της δαπάνης κατά 1%, το κόψιμο του ΕΚΑΣ- πώς θα μπορούσα αυτά να τα εφαρμόσω όπως ήταν στο μνημόνιο, οπότε πράγματι θα ήταν το τελειωτικό χτύπημα στην κοινωνική ασφάλιση» εξήγησε ο υπουργός Εργασίας μιλώντας στον ΣΚΑΙ.
Συμπλήρωσε ότι «εγώ προσπάθησα όλα αυτά να τα ενσωματώσω σε μία πολύ μεγαλύτερης στόχευσης μεταρρύθμιση που θα κάλυπτε και κάτι που το έχει ανάγκη ο τόπος εδώ και δεκαετίες»
Ο κ.Κατρούγκαλος επισήμανε επίσης ότι ήταν μεγάλος στόχος «το να ξαναφτιάξουμε το συνταξιοδοτικό μας σύστημα από την αρχή, να προστατεύει τους πιο αδύναμους και να έχει κανόνες ισότητας. Και ακριβώς επειδή το πέτυχα αυτό, και επειδή βασικές αρχές της αριστεράς είναι η ισονομία και η κοινωνική δικαιοσύνη, πιστεύω ότι έκανα το χρέος μου. Και πράγματι είμαι περήφανος γι’ αυτή τη μεταρρύθμιση».

www.thepressproject.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: