Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Ο Αδωνις μπέρδεψε τους ανθρώπους με τα ράφια και τα βιβλία με τα γενόσημα

Και πάνω που είχα αρχίσει να σκέπτομαι θετικά για τον Αδωνι Γεωργιάδη τελευταία. Υπό την έννοια πως παρά το ότι υπουργοποιήθηκε, εξακολουθεί να ξελαρυγγιάζεται κάθε βράδυ στο extra για να πουλά βιβλία μη παρατώντας τη δουλειά του.
Μάλλον έκανα λάθος. Σε εκδήλωση της ΠΕΦ εκτός του ότι παραπονέθηκε πως βλέπει συχνότερα τους φαρμακοβιομηχάνους από τη σύζυγό του, λες και τον ανάγκασε κανείς να πολιτεύεται, δήλωσε:
«υπόσχομαι πως όταν θα φύγω από το Υπουργείο θα έχω πουλήσει, σε εισαγωγικά, εννοείται, με τις αποφάσεις μου, περισσότερα ποιοτικά γενόσημα φάρμακα από ότι βιβλία έχω πουλήσει στη ζωή μου» 

Δεν είμαι φαρμακοποιός. Είμαι ένας απλός πολίτης όπως όλοι μας που με όλο αυτό τον ντόρο βλέπει με δισπιστία το γενόσημο φάρμακο με όσα έχουν γραφτεί κατά καιρούς. Θυμάμαι άλλωστε πέρυσι περιστατικό πατέρα φίλου του γιου μου που πάλευε ο άνθρωπος με 39-40 πύρετο για μέρες και δεν υποχωρούσε παρά την αντιβίωση. Σαν αποφάσισε να δει και έναν ακόμη γιατρό, μόλις του είπε να αφήσει το νέο άγνωστο γενόσημο και να πάρει την κλασσική αντιβίωση, άλλαξαν όλα.
Σε κάθε περίπτωση έχω την αίσθηση ότι τέτοια αστειάκια δε χωρούν κε Γεωργιάδη που προφανώς έχετε μπερδέψει τα φάρμακα με τα βιβλία (για να μην πω το χαρτί αφού τα πουλάτε σε ντάνες) και τους ανθρώπους με τα ράφια της βιβλιοθήκης. Υπουργός υγείας είστε ή ιατρικός επισκέπτης; Ή μήπως απλός επισκέπτης;

Επίσης διάβασα και κάτι ακόμη:«Αν δεν ήταν τα μνημόνια δε θα είχαμε κάνει τίποτε. Έπρεπε να έρθει η Τρόικα για να κάνουμε την ηλεκτρονική συνταγογράφηση, για την οποία συζητούσαμε από την εποχή του Σημίτη, και κάποιοι ήθελαν 15 εκατ. ευρώ για να την κάνουν ενώ τελικά στοίχισε 550.000 ευρώ»
Εγώ πάντως που βρέθηκα σε μια ταβέρνα τις προάλλες στην πόλη όπου έδωσε το παρόν σύμβουλος εκ του ΛΑΟΣ προερχόμενος, τον άκουσα να λέει ότι βρίζατε γιατί δώσατε € 6 εκ. για ένα χάρτη για τις δομές αν θυμάμαι καλά της υγείας στη χώρα.
Έξι εκατομμύρια ευρώ κε υπουργέ;

Του Στρατή Μαζίδη
www.freepen.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: