Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, μετά τις αποκαλύψεις του έγκυρου περιοδικού auto τρίτη και των χιλιάδων αναγνωστών του στην ιστοσελίδα του περιοδικού
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/To-skandalo-me-ta-peiragmena-xiliometra_129514.asp
καταγγέλλει με την σειρά της δημόσια και εφιστά την προσοχή του καταναλωτικού κοινού στην μεγάλη «απάτη» στην Αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, δοθέντος ότι εν μέσω της δριμείας οικονομικής ύφεσης που ενέσκηψε στην Χώρα μας, το καταναλωτικό ενδιαφέρον έχει σχεδόν ολοκληρωτικά μετακινηθεί από την αγορά νέων στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.
Ειδικότερα, πληροφορούμαστε ότι η αγορά έχει γεμίσει με μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που εισάγονται από το εξωτερικό και κυρίως από την Γερμανία καθώς και από αυτοκίνητα που προέρχονται από εταιρείες ενοικιάσεων και leasing. Ενώ λοιπόν, το κοντέρ του αυτοκινήτου γράφει 50-60.000 χιλιόμετρα, στην πραγματικότητα τα οχήματα αυτά έχουν 150-200.000 χιλιόμετρα. Το δε «γύρισμα» των χιλιομέτρων γίνεται (με ένα laptop), ηλεκτρονικά και δεν είναι ανιχνεύσιμο εύκολα, εκτός αν το αυτοκίνητο υποστεί ειδικό έλεγχο από μηχανικό.
Αυτός είναι ο λόγος που η Αγορά έχει γεμίσει με χιλιάδες μεταχειρισμένα αυτοκίνητα σε τιμές ευκαιρίας και μάλιστα σε χαμηλά χιλιόμετρα. Το τραγικότερο όλων είναι ότι εκατοντάδες αγοραστές έχουν υποστεί τροχαία ατυχήματα από βλάβες που παρουσίασαν τα κατά τα άλλα «άριστα συντηρημένα και με χαμηλά χιλιόμετρα» μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, καθώς στην πραγματικότητα επρόκειτο για αυτοκίνητα με μεγάλη χρήση και φθορές. Δεν είναι τυχαίο ότι οι έμποροι τέτοιων αυτοκινήτων δεν επιτρέπουν προ της πωλήσεως την μετάβαση του αυτοκινήτου για έλεγχο σε συνεργείο του μηχανικού της επιλογής του υποψήφιου αγοραστή.
Για τους λόγους αυτούς η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας ανακοινώνει ότι ξεκινά δράση ενημέρωσης και προστασίας του καταναλωτικού κοινού και θα ακολουθήσει ενδελεχής έρευνα, προώθηση ατομικών καταγγελιών και έκδοση οδηγού με χρήσιμες οδηγίες για το πώς ο υποψήφιος αγοραστής θα ελέγχει την αξιοπιστία των παρεχόμενων από τον έμπορο στοιχείων των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.
Σε κάθε περίπτωση ειδικοί του χώρου, όπως μας πληροφορεί η έρευνα του παραπάνω περιοδικού, συνιστούν στους υποψήφιους αγοραστές να προβαίνουν στις εξής ενέργειες προ της αγοράς μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
Δεν αγοράζουμε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο πριν από τον έλεγχό του σε συνεργείο μηχανικού της δικής μας επιλογής. Αν ο έμπορος αρνηθεί, τότε δεν προβαίνουμε σε αγορά. Ο ειλικρινής και αξιόπιστος έμπορος δεν έχει λόγο να αρνηθεί.
Ελέγχουμε τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Αν το αυτοκίνητο είναι στο όνομα κάποιου εμπόρου, ζητούμε οπωσδήποτε την προηγούμενη άδεια. Έτσι θα δούμε αν το αυτοκίνητο ήρθε από το εξωτερικό ή από κάποια εταιρεία ενοικιάσεων ή leasing.
Ελέγχουμε το βιβλίο service του αυτοκινήτου
Έτσι θα δούμε πόσα χλμ. είχε το αυτοκίνητο πριν 3 χρόνια,πριν 2 χρόνια κ.ο.κ. και
αν είναι σωστά συντηρημένο.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ:
Να είσαστε πολύ προσεκτικοί με το βιβλίο service. Βεβαιωθείτε ότι είναι γνήσιο. Αν είναι πολύ καινούριο και οι εγγραφές είναι ομοιόμορφες κλπ, το βιβλίο δεν είναι γνήσιο. Για ακόμα μεγαλύτερη σιγουριά, αρκετές μάρκες έχουν κεντρικό ηλεκτρονικό αρχείο, με τα χιλιόμετρα και τα service όλων των αυτοκινήτων τους
eeke.gr
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/To-skandalo-me-ta-peiragmena-xiliometra_129514.asp
καταγγέλλει με την σειρά της δημόσια και εφιστά την προσοχή του καταναλωτικού κοινού στην μεγάλη «απάτη» στην Αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, δοθέντος ότι εν μέσω της δριμείας οικονομικής ύφεσης που ενέσκηψε στην Χώρα μας, το καταναλωτικό ενδιαφέρον έχει σχεδόν ολοκληρωτικά μετακινηθεί από την αγορά νέων στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.
Ειδικότερα, πληροφορούμαστε ότι η αγορά έχει γεμίσει με μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που εισάγονται από το εξωτερικό και κυρίως από την Γερμανία καθώς και από αυτοκίνητα που προέρχονται από εταιρείες ενοικιάσεων και leasing. Ενώ λοιπόν, το κοντέρ του αυτοκινήτου γράφει 50-60.000 χιλιόμετρα, στην πραγματικότητα τα οχήματα αυτά έχουν 150-200.000 χιλιόμετρα. Το δε «γύρισμα» των χιλιομέτρων γίνεται (με ένα laptop), ηλεκτρονικά και δεν είναι ανιχνεύσιμο εύκολα, εκτός αν το αυτοκίνητο υποστεί ειδικό έλεγχο από μηχανικό.
Αυτός είναι ο λόγος που η Αγορά έχει γεμίσει με χιλιάδες μεταχειρισμένα αυτοκίνητα σε τιμές ευκαιρίας και μάλιστα σε χαμηλά χιλιόμετρα. Το τραγικότερο όλων είναι ότι εκατοντάδες αγοραστές έχουν υποστεί τροχαία ατυχήματα από βλάβες που παρουσίασαν τα κατά τα άλλα «άριστα συντηρημένα και με χαμηλά χιλιόμετρα» μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, καθώς στην πραγματικότητα επρόκειτο για αυτοκίνητα με μεγάλη χρήση και φθορές. Δεν είναι τυχαίο ότι οι έμποροι τέτοιων αυτοκινήτων δεν επιτρέπουν προ της πωλήσεως την μετάβαση του αυτοκινήτου για έλεγχο σε συνεργείο του μηχανικού της επιλογής του υποψήφιου αγοραστή.
Για τους λόγους αυτούς η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας ανακοινώνει ότι ξεκινά δράση ενημέρωσης και προστασίας του καταναλωτικού κοινού και θα ακολουθήσει ενδελεχής έρευνα, προώθηση ατομικών καταγγελιών και έκδοση οδηγού με χρήσιμες οδηγίες για το πώς ο υποψήφιος αγοραστής θα ελέγχει την αξιοπιστία των παρεχόμενων από τον έμπορο στοιχείων των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων.
Σε κάθε περίπτωση ειδικοί του χώρου, όπως μας πληροφορεί η έρευνα του παραπάνω περιοδικού, συνιστούν στους υποψήφιους αγοραστές να προβαίνουν στις εξής ενέργειες προ της αγοράς μεταχειρισμένου αυτοκινήτου:
Δεν αγοράζουμε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο πριν από τον έλεγχό του σε συνεργείο μηχανικού της δικής μας επιλογής. Αν ο έμπορος αρνηθεί, τότε δεν προβαίνουμε σε αγορά. Ο ειλικρινής και αξιόπιστος έμπορος δεν έχει λόγο να αρνηθεί.
Ελέγχουμε τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Αν το αυτοκίνητο είναι στο όνομα κάποιου εμπόρου, ζητούμε οπωσδήποτε την προηγούμενη άδεια. Έτσι θα δούμε αν το αυτοκίνητο ήρθε από το εξωτερικό ή από κάποια εταιρεία ενοικιάσεων ή leasing.
Ελέγχουμε το βιβλίο service του αυτοκινήτου
Έτσι θα δούμε πόσα χλμ. είχε το αυτοκίνητο πριν 3 χρόνια,πριν 2 χρόνια κ.ο.κ. και
αν είναι σωστά συντηρημένο.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ:
Να είσαστε πολύ προσεκτικοί με το βιβλίο service. Βεβαιωθείτε ότι είναι γνήσιο. Αν είναι πολύ καινούριο και οι εγγραφές είναι ομοιόμορφες κλπ, το βιβλίο δεν είναι γνήσιο. Για ακόμα μεγαλύτερη σιγουριά, αρκετές μάρκες έχουν κεντρικό ηλεκτρονικό αρχείο, με τα χιλιόμετρα και τα service όλων των αυτοκινήτων τους
eeke.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου