Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

....και η απάντηση των κ. Ιατρού και κ. Πόγκα

Πρώην δήμαρχος Κερατέας: "Λυπάμαι για το κατάντημά του"

Όπως δήλωσε στο Newsit ο πρώην Δήμαρχος Κερατέας, Σταύρος Ιατρού, τον οποίο κατονομάζει στην ανακοίνωσή του ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης, είπε "από τη Θεσσαλονίκη όπου βρίσκομαι για το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ πληροφορήθηκα τα χθεσινά επεισόδια. Το μήνυμα που στέλνω στον κ. Παγκαλο ειναι πως ότι υφίσταται θα πρέπει να το αντιληφθεί ως αποκύημα όλων των πολιτικών πράξεων που έχουν καθορίσει τη διαδρομή του ειδικά στο θέμα της Κερατέας.

Προσωπικά όχι μόνο δεν βρέθηκα στα επεισόδια καθώς ετοιμαζόμουν για το ταξίδι στη Θεσσαλονίκη, αλλά καταδικάζω και οποιαδήποτε μέθοδο βίας. Ξεκαθαρίζω πως εγώ δεν είμαι μέλος του ΣΥΡΙΖΑ. Η ανακοίνωση του κυρίου Πάγκαλου όπως συνέβη και στο παρελθόν στηρίζεται στο ψέμα. Επιφυλάσσομαι για οποιοδήποτε νομικό μέτρο αν και ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης κρύβεται πίσω από την βουλευτική του ασυλία. Λυπάμαι για το κατάντημα στο οποίο έχει φτάσει".

Μ. Πόγκας: "Ο κ. Πάγκαλος έχει χάσει την ψυχραιμία του"

Όπως δήλωσε στο Newsit ο Μελέτης Πόγκας, ένας εκ των δύο ατόμων που κατονομάζει ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης στη γραπτή ανακοίνωσή του είπε "οτι ο κύριος Πάγκαλος έχει χάσει την ψυχραιμία του. Εγώ δεν είμαι στέλεχος ούτε κομματικό μέλος του ΣΥΡΙΖΑ. Συμμετείχα χθες στην διαδήλωση των κατοίκων της Κερατέας ενάντια στη δημιουργία ΧΥΤΑ στην περιοχή και σε καμία περίπτωση δεν ειμαστε τραμπούκοι. Όταν βρεθήκαμε έξω από την ταβέρνα και ξεκίνησε η ένταση εγώ μπήκα μπροστά στον κύριο Πάγκαλο για να τον προφυλάξω και μάλιστα του συστήθηκα γιατί εγώ κάνω αγώνα με το όνομά μου, δεν κρύβομαι μέσα στο πλήθος.

Εγώ σέβομαι τον κοινοβουλευτισμό, είμαι αξιοπρεπής, είμαι 54 ετών και σε καμία περίπτωση δεν πήγα να υβρίσω και να εξευτελίσω τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης. Αφήνω όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά για το εάν θα κινηθώ νομικά εναντίον του αντιπροέδρου για συκοφαντική δυσφήμιση. "


Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: