Τρίτη 3 Μαΐου 2011

Μ.Μπαλωτή "Τι να της απαντήσω κ. Δήμαρχε"?

Ευτυχώς, έχω μάθει να ελπίζω….!

Τέσσερις συμπαρομαρτούντες, ένας Δήμαρχος και ένα βάζο με γαρύφαλλα κατέθεσαν δύο δάφνινα στεφάνια και το ονόμασαν σεμνή τελετή, της μεγάλης γιορτής της Εργατικής πρωτομαγιάς.
Είδα τις φωτογραφίες, άκουσα τα λεγόμενα του Δήμαρχου κ.Ζουτσού αλλά και του Προέδρου του Συλλόγου των Εργατικών Κατοικιών Ι κ. Αμανατίδη και λάλησα ως πετεινάρι σε κοτέτσι.

Ναι έτσι ένοιωσα…

Σαν να είμαι σε κοτέτσι γεμάτο πετεινάρια... Πετεινάρια Πράσινα, Κόκκινα, Κίτρινα και Μπλε… που κακαρίζουν διεκδικώντας την εύνοια του αρχηγού…

Ντράπηκα όμως, και ντράπηκα ΠΟΛΥ, όταν με ρώτησε η κόρη μου …

-Μαμά φέτος γιατί δε χορέψαμε?



- Κάθε χρόνο χορεύουμε στην Πλατεία μας,. Έρχεται ο παππούς, η γιαγιά ,οι φίλοι μου με τους γονείς τους…

- Έρχεται η Βαγγελιώ, ο Νικόλας, ο Απόστολος, ο Μάνος, ο Γιάννης, ο Παντελής, ο Βαγγέλης και ο μικρός Αχιλλέας που μπορεί να μη χορεύουν με την Δασκάλα μου, αλλά έρχονται για να μας καμαρώσουν και μετά να χορέψουμε, να γελάσουμε, να χαρούμε ...

-Γιατί Μαμά φέτος δεν θέλει ο Δήμαρχος και ο Σύλλογος να γιορτάσουμε ΟΛΟΙ μαζί ?

-Ξέρω ότι περνάμε δύσκολες ημέρες, όμως εμείς δεν επιβαρύνουμε κανέναν.

-Εμείς δεν παίρνουμε χρήματα…! Το κάνουμε γιατί μας αρέσει …!

Τι να της απαντήσω κ. Δήμαρχε?

Τι να της απαντήσω κ.κ. Δημοτικοί - Τοπικοί Σύμβουλοι?

Τι να της απαντήσω κ.κ. Πρόεδροι των συλλόγων μας?

Τι να της απαντήσω κ.κ. Παράγοντες της Παλλήνης?

Τι να πω στην μικρή μου κόρη?

Να της πω ότι η ΔΩΡΕΑΝ προσφορά της για τη Δημοτική Αρχή έχει περισσότερο κόστος από τα πυροτεχνήματα που έπεσαν στο Γέρακα το βράδυ της Ανάστασης ?

Να της πω ότι δεν την αξιοποιούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο?

Να της πω ότι, ούτε μια πορτοκαλάδα ή ένα αναψυκτικό δεν θέλησαν να της προσφέρουν διότι την θεωρούν ενοικιαζόμενο Πολιτισμό ???

Τι να της πω ότι δεν γνωρίζουν Ιστορία και ξεχνούν σκόπιμα ή μη, τα Αρχαία Ελληνικά «ΑΝΘΕΣΤΗΡΙΑ»???

Εγώ δεν μπόρεσα να απαντήσω…!!!!!!

Άραγε υπάρχει ένας εκλεγμένος της Δημοτικής Αρχής να απαντήσει?

Υ.Γ Μη νομίζετε ότι περιμένω να απαντήσετε…… Το έργο το βλέπω πολλά -πολλά χρόνια…….. Ευτυχώς, έχω μάθει να ελπίζω….!

Τα πράγματα δεν είναι πάντα όπως φαίνονται.! Θα αλλάξουν.!

Και η αλλαγή θα είναι σίγουρα υπέρ των Πολιτών.!!! Των Παιδιών..!!! Των Ιδεών.!!! Των αξιών..!!! Των Ιδανικών…!!! Των Απλών καθημερινών Ανθρώπων..!!!

Υπέρ αυτής της Χώρας που έχει γεννήσει Λεωνίδες και Εφιάλτες.!!!

Μαρία Μπαλωτή

Ενεργός Πολίτης

Κάτοικος Εργατικών Κατοικιών Ι Παλλήνης
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: