Μπορεί βέβαια τόσο το Υπουργείο Οικονομικών, όσο και οι ασφαλιστικές εταιρείες να μην είναι ικανοποιημένες με βάση τη μέχρι τώρα πορεία των πληρωμών στα ανασφάλιστα οχήματα, ωστόσο όλα δείχνουν πως… βρισκόμαστε μόνο στον πρώτο γύρο και πως η υπόθεση θα έχει συνέχεια.
Με βάση εκτιμήσεις παραγόντων της αγοράς, μόλις γύρω στους 100.000 ανασφάλιστους οδηγούς (ποσοστό περίπου 10%) έσπευσαν να ασφαλιστούν, ενώ οι υπόλοιποι δεν προέβησαν σε καμία απολύτως ενέργεια.
Όσο βέβαια και αν το ποσοστό συμμόρφωσης προς το νόμο είναι πολύ χαμηλό, κανείς δεν μπορεί να θεωρήσει αμελητέο γεγονός την υπογραφή εκατό χιλιάδων νέων συμβολαίων και μάλιστα μόνο σε πρώτη φάση.
Και αυτό, γιατί αναμένεται να υπάρξει και συνέχεια. Για παράδειγμα εκτιμάται ότι μεταξύ των υπόλοιπων κατόχων ανασφάλιστων οχημάτων, υπάρχουν αρκετοί οι οποίοι οφείλουν και άλλα ποσά στο ελληνικό δημόσιο για διαφορετικούς λόγους. Έτσι, είναι πολύ πιθανόν οι συγκεκριμένοι οφειλέτες να αναμένουν πως το κονδύλι των απλήρωτων ασφαλίστρων θα ενσωματωθεί στις άλλες οφειλές και το συνολικό ποσό θα ρυθμιστεί μέσα από σχετικό νόμο που ψηφίστηκε πρόσφατα από το ελληνικό κοινοβούλιο.
Ένα δεύτερο κύμα πληρωμής ασφαλίστρων αναμένεται να ξεκινήσει με την αποστολή προστίμων σε όσους οδηγούς προκύψουν από τη διασταύρωση των στοιχείων του TAXIS (άδειες κυκλοφορίας) και της Ένωσης των Ασφαλιστικών Εταιρειών (ασφαλιστήρια συμβόλαια).
www.euro2day.gr
Με βάση εκτιμήσεις παραγόντων της αγοράς, μόλις γύρω στους 100.000 ανασφάλιστους οδηγούς (ποσοστό περίπου 10%) έσπευσαν να ασφαλιστούν, ενώ οι υπόλοιποι δεν προέβησαν σε καμία απολύτως ενέργεια.
Όσο βέβαια και αν το ποσοστό συμμόρφωσης προς το νόμο είναι πολύ χαμηλό, κανείς δεν μπορεί να θεωρήσει αμελητέο γεγονός την υπογραφή εκατό χιλιάδων νέων συμβολαίων και μάλιστα μόνο σε πρώτη φάση.
Και αυτό, γιατί αναμένεται να υπάρξει και συνέχεια. Για παράδειγμα εκτιμάται ότι μεταξύ των υπόλοιπων κατόχων ανασφάλιστων οχημάτων, υπάρχουν αρκετοί οι οποίοι οφείλουν και άλλα ποσά στο ελληνικό δημόσιο για διαφορετικούς λόγους. Έτσι, είναι πολύ πιθανόν οι συγκεκριμένοι οφειλέτες να αναμένουν πως το κονδύλι των απλήρωτων ασφαλίστρων θα ενσωματωθεί στις άλλες οφειλές και το συνολικό ποσό θα ρυθμιστεί μέσα από σχετικό νόμο που ψηφίστηκε πρόσφατα από το ελληνικό κοινοβούλιο.
Ένα δεύτερο κύμα πληρωμής ασφαλίστρων αναμένεται να ξεκινήσει με την αποστολή προστίμων σε όσους οδηγούς προκύψουν από τη διασταύρωση των στοιχείων του TAXIS (άδειες κυκλοφορίας) και της Ένωσης των Ασφαλιστικών Εταιρειών (ασφαλιστήρια συμβόλαια).
www.euro2day.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου