Τα προβλήματα του εθνικού οδικού δικτύου έχουν φέρει στην επιφάνεια τα πρόσφατα ατυχήματα και δυστυχήματα που σημειώθηκαν με εμπλοκή φορτηγών, αποτέλεσμα των οποίων ήταν να χαθούν δεκάδες ανθρώπινες ζωές. Από τον περασμένο Φεβρουάριο ακόμη η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος (ΟΦΑΕ) κατέγραψε τα σημαντικότερα προβλήματα στο σύνολο του εθνικού οδικού δικτύου, αλλά και ανά τμήμα, και έστειλε τις παρατηρήσεις της στα υπουργεία Υποδομών και Ανάπτυξης.
Σύμφωνα με την ΟΦΑΕ, κρίνεται επιτακτική η ανάγκη κατασκευής ανισόπεδων κόμβων στη διασταύρωση Σέσκλου, ενώ το τμήμα Βελεστίνο - Βόλος θα πρέπει να λάβει χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητοδρόμου και να συνδεθεί με την περιφερειακή οδό Βόλου.
Οπως εξηγούν, αποτελεί τμήμα βιομηχανικής ζώνης, όπου διακινείται μεγάλος όγκος τσιμέντου, αλλοιώνοντας την κατάσταση του οδοστρώματος. Την αντικατάσταση του άξονα Θεσσαλονίκη - Φλώρινα από ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο επισημαίνει η ΟΦΑΕ, σημειώνοντας ότι οι ακραίες καιρικές συνθήκες επιβαρύνουν το οδικό δίκτυο δημιουργώντας αποσαθρώσεις και κατολισθήσεις.
Οι απότομες στροφές, η στενότητα, η κλίση του εδάφους αλλά και η κακή κατάσταση του οδοστρώματος (έντονες αυλακώσεις) καθιστούν ιδιαίτερα επικίνδυνο το κομμάτι Μέτσοβο - Λάρισα. Οπως επισημαίνει η ΟΦΑΕ, το τμήμα αυτό φιλοξενεί μεγάλο όγκο εμπορευματικών μεταφορών, από και προς το λιμάνι της Ηγουμενίτσας.
Από τους πιο επικίνδυνους δρόμους της Ευρώπης χαρακτηρίζει η ΟΦΑΕ το τμήμα Αντίρριο - Ιωάννινα επικαλούμενη στοιχεία της Ε.Ε. Έλλειψη ολοκληρωμένων κόμβων, απουσία σωστού φωτισμού και κατάλληλης οδοσήμανσης, άσφαλτος φθαρμένη και με λακκούβες. Η στενότητα του δρόμου και η ελεύθερη πρόσβαση αγροτικών αυτοκινήτων τον καθιστούν πολύ επικίνδυνο. Παράλληλα η εναλλαγή τμημάτων κλειστού αυτοκινητοδρόμου και κακής κατάστασης εθνικής οδού αναγκάζει τους οδηγούς να αλλάζουν συνεχώς ταχύτητα. Απαραίτητη κρίνεται η ανακατασκευή του δρόμου.
www.enikos.gr
Σύμφωνα με την ΟΦΑΕ, κρίνεται επιτακτική η ανάγκη κατασκευής ανισόπεδων κόμβων στη διασταύρωση Σέσκλου, ενώ το τμήμα Βελεστίνο - Βόλος θα πρέπει να λάβει χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητοδρόμου και να συνδεθεί με την περιφερειακή οδό Βόλου.
Οπως εξηγούν, αποτελεί τμήμα βιομηχανικής ζώνης, όπου διακινείται μεγάλος όγκος τσιμέντου, αλλοιώνοντας την κατάσταση του οδοστρώματος. Την αντικατάσταση του άξονα Θεσσαλονίκη - Φλώρινα από ένα σύγχρονο αυτοκινητόδρομο επισημαίνει η ΟΦΑΕ, σημειώνοντας ότι οι ακραίες καιρικές συνθήκες επιβαρύνουν το οδικό δίκτυο δημιουργώντας αποσαθρώσεις και κατολισθήσεις.
Οι απότομες στροφές, η στενότητα, η κλίση του εδάφους αλλά και η κακή κατάσταση του οδοστρώματος (έντονες αυλακώσεις) καθιστούν ιδιαίτερα επικίνδυνο το κομμάτι Μέτσοβο - Λάρισα. Οπως επισημαίνει η ΟΦΑΕ, το τμήμα αυτό φιλοξενεί μεγάλο όγκο εμπορευματικών μεταφορών, από και προς το λιμάνι της Ηγουμενίτσας.
Από τους πιο επικίνδυνους δρόμους της Ευρώπης χαρακτηρίζει η ΟΦΑΕ το τμήμα Αντίρριο - Ιωάννινα επικαλούμενη στοιχεία της Ε.Ε. Έλλειψη ολοκληρωμένων κόμβων, απουσία σωστού φωτισμού και κατάλληλης οδοσήμανσης, άσφαλτος φθαρμένη και με λακκούβες. Η στενότητα του δρόμου και η ελεύθερη πρόσβαση αγροτικών αυτοκινήτων τον καθιστούν πολύ επικίνδυνο. Παράλληλα η εναλλαγή τμημάτων κλειστού αυτοκινητοδρόμου και κακής κατάστασης εθνικής οδού αναγκάζει τους οδηγούς να αλλάζουν συνεχώς ταχύτητα. Απαραίτητη κρίνεται η ανακατασκευή του δρόμου.
www.enikos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου