Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2019

«Νεκρός» για την Ελλάδα δούλευε στη Γερμανία

Μια απίστευτη υπόθεση ενός «ζωντανού- νεκρού » αναμένεται να εξετάσει η Δικαιοσύνη το ερχόμενο διάστημα, με 50χρονο που πλαστογράφησε το πιστοποιητικό… θανάτου του προκειμένου να μπορέσει να εγκαταλείψει ανενόχλητος την χώρα, και να δουλέψει στο εξωτερικό, και τώρα καταζητείται από την Ιντερπόλ.

Έχοντας «αποδημήσει εις Κύριον» για την Ελλάδα, μπόρεσε να μεταναστεύσει στην Φρανκφούρτη όπου και εργάστηκε σε εστιατόριο για δύο περίπου χρόνια μέχρι το 2014 να αποφασίσει να… αναστηθεί.
Πρόκειται για έναν πάλαι ποτέ ευκατάστατο επιχειρηματία με διεθνή επιχειρηματική δραστηριότητα ο οποίος λόγω λάθος χειρισμών έχασε την περιουσία του.
Με μια απαγόρευση εξόδου από την χώρα στο ενεργητικό του, αποφασίζει να βγάλει πλαστό πιστοποιητικό θανάτου και να φύγει στην Γερμανία αξιοποιώντας ένα παλιό δελτίο ταυτότητας του.
Όταν το 2014, «σαν άλλος Λάζαρος» εμφανίστηκε στην ελληνική πρεσβεία αποκαλύπτοντας το τι είχε κάνει, ενημερώθηκε για την εκκίνηση διαδικασιών έκδοσης διεθνούς εντάλματος σύλληψης εις βάρος του.
Μόνο που μέχρι αυτές να ολοκληρωθούν, όχι μόνο ερχόταν στην Ελλάδα αλλά ανανέωσε και ένα επαγγελματικό δίπλωμα οδήγησης.
Όλα αυτά μέχρι 18 μήνες μετά να τον εντοπίσει η Ιντερπόλ και να τον συλλάβει για ηθική αυτουργία στην δολοφονία συνεργάτη του.
Η υπόθεσή του θα εξεταστεί σε β’ βαθμό στις 27/3, ενώ για την πλαστογραφία του θανάτου η υπόθεση θα εκδικαστεί στις 6 Μαρτίου.
 «Είμαι κρατούμενος στον Κορυδαλλό, ακόμα είμαι νεκρός στα χαρτιά. Το 2004 έσμιξα με φίλο παλιό που είχαμε κάνει παλιά δουλειά και του είχα εμπιστοσύνη. Είχα δώσει ένα σπίτι, είχα πάρει καλά λεφτά, αυτός το εκμεταλλεύτηκε, μου είπε να βάλουμε λεφτά και να πάρουμε ανάθεση σε παραλία. Θα την παίρναμε χωρίς διαγωνισμό, για μία τετραετία, είχε γνωστό σε κόμμα…
Του έδωσα τα λεφτά, αφού πέρασαν δυο μήνες και με πήγαινε από αύριο σε αύριο, είχε τάξει ότι θα βάλει την πρώην γυναίκα μου σε μια δουλειά κτλ. Του έκανα μήνυση. Το 2007, κάποιοι πήγαν να τον σκοτώσουν.
Τα δικά του τα αγόρια… Το 2004 κι ενώ πήγαινα στη δουλειά μου, με σταμάτησαν, μου είπαν ασφάλεια, μου έβαλαν χειροπέδες και με έσπασαν στο ξύλο.
Πήγα στη ΓΑΔΑ και στην κατάθεση που έδωσα, μου είπαν ότι με κατηγορούν για ηθική αυτουργία σε απόπειρα δολοφονίας εναντίον του.
Κέρδισε την υπόθεση γιατί ήταν κατηγορούμενος αυτός και η γυναίκα του για κακούργημα, για το ποσό που μου είχε φάει και με αυτό θα έβγαζε ότι και καλά τον εκβιάζω εγώ. Μετά με εκβίαζαν και μου έλεγαν μην πας να ενοχλήσεις τον τάδε, δεν θα τη γλιτώσεις και τέτοια. Και δεν διεκδίκησα καν τα λεφτά μου.
Έδινα ένα χρόνο παρών στην αστυνομία, μου τέλειωσαν τα λεφτά, μου λέει ένας φίλος, δεν κάνεις τον πεθαμένο να καθαρίσεις μέχρι να γίνει το δικαστήριο; Τελικά το έκανα. 23/3/2012 πέθανα, με έθαψαν στην Ξάνθη. Πήγα στη Γερμανία κανονικά με παλιά ταυτότητα, δούλεψα 5 χρόνια, έφτιαξα τη ζωή μου και πήγα στο Προξενείο να τους πω να μου βγάλουν διαβατήριο.
Ειδοποιήθηκε η Ιντερπόλ, με συνέλαβαν μετά από 1,5 χρόνο» είπε μεταξύ άλλων μιλώντας στην κάμερα του «Μαζί σου».
Πηγή: skai.gr
crashonline.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: