Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

Οι ΑΚΤΩΡ και ΜΟΧΛΟΣ διώκονται για απάτη σε βάρος του Δημοσίου

Οι υπεύθυνοι των κατασκευαστικών εταιρειών ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ και ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε. διώκονται για απάτη σε βάρος του Δημοσίου σε βαθμό κακουργήματος από την Εισαγγελία Πρωτοδικών της Αθήνας. Σύμφωνα με τα στοιχεία, υπήρξε προσυνεννόηση των δύο εταιριών, προκειμένου να «βγει μπροστά» η εταιρία ΑΚΤΩΡ του Γ. Μπόμπολα για την σύμβαση ανακαίνισης της γραμμής Ομόνοια-Μοναστηράκι, αλλά και τα έργα για την επέκταση κρηπιδώματος σταθμού εμπορευματοκιβωτίων σε προβλήτα του ΟΛΘ.
Η κατηγορία αφορά προσυνεννοημένες προσφορές των δύο εταιρειών, κατά τη δημοπράτηση των έργων για την επέκταση κρηπιδώματος σταθμού εμπορευματοκιβωτίων σε προβλήτα του ΟΛΘ και την ανακαίνιση υποδομής γραμμής και ενίσχυση της σήραγγας Ομόνοιας-Μοναστηράκι.

Η εισαγγελέας Πρωτοδικών Βαρβάρα Γνεσούλη, κατέληξε στην άσκηση της ποινικής δίωξης η οποία αναμένεται να προσωποποιηθεί στο στάδιο της κύριας ανάκριση, μετά από διενέργεια προκαταρτικής εξέτασης, κατά την οποία αξιολογήθηκαν τα συγκεντρωμένα στοιχεία.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που εξέτασε η εισαγγελέας, υπήρξαν επιστολές που αντάλλαξαν οι υπεύθυνοι των δύο κατασκευαστικών εταιρειών, από το 2008 έως το 2012. Στις επιστολές προκύπτει προσυνεννόηση μεταξύ των εταιριών, προκειμένου να αποσυρθεί η εταιρεία ΜΟΧΛΟΣ ΑΕ η οποία είχε αρχικά αναλάβει τα δύο έργα, μετά την υποβολή της πιο συμφέρουσας προσφοράς, για να τα αναλάβει τελικά η ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ, συμφερόντων Γ. Μπόμπολα η οποία ακολουθούσε στον πίνακα μειοδοσίας.

Η σύμβαση για την ανακαίνιση της γραμμής Ομόνοια-Μοναστηράκι υπογράφηκε το 2008 με τελικό ανάδοχο την εταιρεία ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ αν και ήταν τρίτη στο σχετικό πίνακα μειοδοσίας. Σύμφωνα με πληροφορίες πάντως, από την έρευνα δεν φαίνεται να προκύπτουν στοιχεία πως είχαν γνώση για την προσυνεννόηση όλα τα μέλη των ΔΣ των δύο κατασκευαστικών εταιρειών.

Υπενθυμίζεται ότι η σύμβαση για την ανακαίνιση της γραμμής Ομόνοια-Μοναστηράκι υπογράφηκε το 2008 με τελικό ανάδοχο την εταιρεία ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ αν και ήταν τρίτη στο σχετικό πίνακα μειοδοσίας. Ο μειοδοτικός διαγωνισμός του ΟΛΘ είχε προκηρυχτεί το Φεβρουάριο του 2011 με τη δαπάνη του έργου να ανέρχεται στα περίπου 74 εκ. ευρώ.

thepressproject.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: