Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Ανέκδοτο

Η δασκάλα ζητά από τα παιδιά να πουν τι δουλειά κάνουν οι πατεράδες τους:

- Πες μας Γιαννάκη!
- Ο μπαμπάς μου είναι πυροσβέστης. Σβήνει τις φωτιές και σώζει τους ανθρώπους που παγιδεύτηκαν.

- Πολύ ωραία, η σειρά σου Κωστάκη.
- Ο δικός μου ο πατέρας είναι γιατρός. Εξετάζει τους ανθρώπους και τους δίνει φάρμακα όταν είναι άρρωστοι.

... - Θαυμάσια! Εσένα Δημητράκη τι δουλειά κάνει ο πατέρας σου;
- Εμένα ο μπαμπάς μου -λέει χαμηλόφωνα- πηγαίνει τη μαμά μου, που είναι χορεύτρια σε ένα club κάθε βράδυ στη δουλειά. Την αφήνει έξω από το club και την περιμένει στο αυτοκίνητο.
Εκείνη χορεύει στην μπάρα, οι πελάτες βάζουν χρήματα στα εσώρουχα της , και αν έχουν να πληρώσουν καλά η μαμά πάει μαζί τους στο απέναντι ξενοδοχείο.
Μετά μπαίνει και εκείνη στο αυτοκίνητο, αυτός την χτυπάει και της παίρνει τα λεφτά και γυρίζουν και οι δύο σπίτι ξημερώματα.

Στα πρόθυρα εγκεφαλικού η δασκάλα στέλνει τους μαθητές στο προαύλιο του σχολείου κρατώντας μόνο το μικρό Δημητράκη.
- Δεν ήξερα ότι ο πατέρας σου κάνει αυτή την δουλειά, παιδί μου...
- Με συγχωρείτε κυρία, λέει με δάκρυα ο Δημητράκης. Σας είπα ψέματα, ο πατέρας μου είναι οικονομικός σύμβουλος της Κυβέρνησης αλλά ντρεπόμουν να το πω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: