Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017

Γιατί κοροϊδεύετε τον Μητσοτάκη, εμένα συνέχεια μου λένε να κάνω διάφορα οι εξωγήινοι

Παρακολούθησα χθες τις εξαιρετικές τοποθετήσεις στην ελληνική Βουλή. Ειδικά αυτή του πράσινου δράκου που πετούσε φλόγες την καταχάρηκα. Αυτό που δεν καταλαβαίνω όμως, είναι γιατί όλοι κοροϊδεύουν τον Κυριάκο Μητσοτάκη που είπε ότι ένας εξωγήινος στον Υμηττό ζήτησε από έναν 15χρονο να αλλάξει φύλο. Αρχικά, ο Υμηττός είναι γνωστό στέκι εξωγήινων από διάφορους πλανήτες, όλοι το ξέρουν αυτό. Εκεί κάπνισα για πρώτη φορά ναρκωτικά, επειδή ένας κάτοικος του πλανήτη RB76 μου το ζήτησε επιτακτικά.
Εκτός αυτού όμως, ακόμη και σήμερα, εξακολουθώ να συναντώ συχνά φιλικούς αλλά και εχθρικούς επισκέπτες, οι οποίοι μου ζητάνε διάφορες τρέλες.
Να κόψω τα μαλλιά μου μοϊκάνα, να παίξω κιθάρα, να τραγουδήσω, να πω αστεία, να κάνω οντισιόν για το Game of Thrones, να κάψω λεωφορεία και να πιω όσα περισσότερα μπορώ. Και φυσικά, δεν γίνεται να αρνηθώ. Ακόμη και τώρα που σας γράφω, ένας πράσινος εξωγήινος με μεγάλη ουρά μου υπαγορεύει αυτά που πληκτρολογώ.
Για να είμαι ειλικρινής, ανακουφίστηκα λίγο μετά την ομιλία του Μητσοτάκη, διότι φοβόμουν πως ήμουν ο μόνος που έβλεπα εξωγήινους. Μικρέ, κράτα γερά και κάνε ό,τι σου λένε κι όλα θα πάνε καλά.
tokoulouri.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: