Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Αξιοτιμε Κε Πρωθυπουργε,

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΜΑΣ...

Αξιοτιμε Κε Πρωθυπουργε,

Θελω να σας ευχαριστησω μεσα απο τα βαθη της καρδιας μου, για τις χαρες που μου προσφερατε το 2010 και να σας ευχηθω τα καλυτερα για το 2011.

Δυστυχως, παροτι αρχικα ηθελα να ημουν κι εγω αναμεσα στα 2.888.906 ατομα που δεν ψηφισαν καθολου, εντουτοις ανηκω κι εγω στους ηλιθιους 4.032.106 που δεν σας ψηφισαν. Ζηλευω τα 3.012.373 που σας ψηφισαν, γιατι τωρα αυτοι ικανοποιημενοι απο το εργο σας,νοιωθουν την χαρα και την ηδονη της επιλογης τους.

Ειμαι ευχαριστημενος, γιατι μετα απο προσπαθειες παρα πολλων χρονων, ΕΣΕΙΣ με την δυναμη της θελησης και της ευφυιας που διαθετετε καταφερατε να διαλυσετε τον βραχνα της ελληνικης οικονομιας, το ΔΗΜΟΣΙΟ.

Ειμαι ενθουσιασμενος, που καταφερατε να παραδωσετε την ΘΡΑΚΗ και το Β.ΑΙΓΑΙΟ στους Τουρκους, χωρις να χυθει αιμα και χωρις να αναγκαστω να πολεμησω, αφου ο χρονος μου ειναι πολυτιμος στις επιχειρησεις μου.

Ειμαι χαρουμενος, που επιτελους βαλατε μια ταξη στο ασφαλιστικο μας συστημα και δεν θα χρειαστει να βγαλω χρηματα απο την τσεπη μου για να πληρωνω τους τεμπεληδες υπαλληλους μου.

Δοξαζω τον θεο, για την σκεψη σας και αποφαση ζωης που πηρατε, ωστε να απαλλαξετε απο την ζωη την μητερα μου, κοβοντας την συνταξη της, με αποτελεσμα να αποδημησει εις τον Κυριο, μια που τα χρηματα που της δινατε δεν της εφταναν.

Αγαλιαζει η ψυχη μου, οταν σκεφτομαι τις υπερανθρωπες προσπαθειες που κανατε για να εξαφανιστουν τα σκουπιδια και να καθαρισετε τις χωματερες. Τωρα πια οι ανθρωποι τρωνε και τα αποφαγια μεσα απο τους σκουπιδοτενεκεδες, αλλα και τα υπολοιπα πολυτιμα αντικειμενα τα παιρνουν οι αλλοδαποι και φτιαχνουν σπιτια. ΕΤΣΙ μαγικα λυσατε και το προβλημα των χωματερων.

Ειμαι υπερηφανος, για την προσπαθεια διαδοσης του Ελληνισμου και τις δωρεαν διακοπες που προσφερετε σε εκατομμυρια λαθρομεταναστες απο την ΑΣΙΑ που ερχομενοι στην ΕΛΛΑΔΑ γνωριζουν την ομορφια,την γαληνη και την φιλοξενια των ελληνικων νησιων μας.

Σας ειμαι υποχρεος που με τα πολλα ταξιδια που κανετε ανα την υφηλιο, καταφερατε να ξεχρεωσετε την ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ και να κρατησετε στην δουλεια τους χιλιαδες υπαλληλους.

Ειμαι ιδιαιτερα ευτυχης, που επιτελους αποκαταστησατε την αληθεια, για την περιοδο της δικτατοριας και της χουντας. Η δικη σας ΧΟΥΝΤΑ ειναι αναιμακτη, ανεξοδη, αδιαφορη, αλληλεγγυη και μας αποδεικνυει πως η ΧΟΥΝΤΑ των αριστερων δεν γινεται με οπλα, αρματα και βασανιστηρια αλλα με οραμα, δουλεια και εργασια.

Ειμαι κατενθουσιασμενος, που επιλεξατε ξενες χωρες να εκμεταλλευονται τον φυσικο και ορυκτο μας πλουτο, γιατι γνωριζω πολυ καλα πως εμεις εδω οι ΕΛΛΗΝΕΣ ειμαστε αναξιοι να χειριστουμε αλλα και να διαχειριστουμε ενα τετοιον μεγαλο ογκο εργασιων.

Ειμαι εκστασιασμενος με την αποψη σας περι παιδειας και τα ονειρα σας για την διαιωνιση της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ γλωσσας. Χαιρομαι που επιτελους η νεολαια και ειδικα οι νεαρες κορασιδες, θα επικεντρώσουν την προσοχή τους στην ομορφια και την χαρη του σωματος, στην εξυπηρετηση πελατων αλλα και στην δημιουργία ερωτικής εκπαίδευσης, αφού ολοι οι αλλοι στοχοι εχουν πλεον μηδενιστει.

Κε ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ γνωριζοντας οτι στο παρελθον, αρκετοι ΕΛΛΗΝΕΣ ξεφευγοντας απο τις πεπατημενες του παρελθοντος, εφυγαν και αρνηθηκαν τις ιδεολογιες τους, για να ερθουν στο ΠΑΣΟΚ της δημιουργιας, της κομπινας, της αρπαχτης, της δολιοφθορας, των συμφεροντων, της συνεκμεταλλευσης,της επιχειρηματικης αναλγησιας αλλα και της χρηματικης ανταλλαγης. Πραγματικα χαιρομαι που καταφερατε να διωξετε ολον αυτον τον σαπιο μηχανισμο απο το κομμα σας και να δημιουργησετε το κομμα του μελλοντος και της ελπιδας.

ΕΥΧΟΜΑΙ λοιπον ο θεος να κοβει μερες απο τους ανθρωπους που σας ψηφισαν και να σας δινει χρονια ωστε να μπορεσετε να συνεχισετε το τοσο δυσκολο και επιπονο εργο που εχετε ξεκινησει.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ κι αν κατα την διαρκεια των ταξιδιων σας, χαθειτε στην μεταφραση η καπου ξεχαστειτε σε καποιο μερος, μην ανησυχειτε.. ΣΥΣΣΩΜΟΣ ο Ελληνικος λαος θα τρεξει να σας βοηθησει και να σας βρει.

Υ.Γ.

Θελω να σας ευχαριστησω και προσωπικα, γιατι μετα το ''οθωμανικο'' που επιβαλλατε στον Ελληνικο λαο, τωρα οι σεξουαλικοι μου οριζοντες εχουν διευρυνθει και οι Ελληνιδες ξεπερασαν τα οποια ταμπου ειχαν.

ΜΕ ΑΓΑΠΗ και ΕΚΤΙΜΗΣΗ

Ενας ατυχος Ελληνας ψηφοφορος που δεν σας ψηφισε.

http://thalamofilakas.blogspot.com/2010/12/blog-post_9283.html

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: