Ο Γιώργος Φλωράς, υπεύθυνος στην Επιτροπή Ανταγωνισμού του Εμπορικού Επιμελητηρίου, αναλύει στην εκπομπή «Οικονομία στο Κόκκινο» και στον Στάθη Σχινά το πώς φτάσαμε στην αποκάλυψη για την δράση του καρτέλ των κατασκευαστικών εταιριών που δρούσε τα τελευταία 27 χρόνια στην Ελλάδα εις βάρος του δημοσίου. Η έρευνα ξεκίνησε από το 2013 όταν η εταιρία "Προοδευτική" κατήγγειλε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού και στην OLFE την ύπαρξη καρτέλ στον ελληνικό κατασκευαστικό κλάδο σημείωσε ο κ. Φλωράς.
«Στην έρευνα της γενικής διεύθυνσης Ανταγωνισμού συνέδραμε ουσιαστικά ο όμιλος Τεχνική Ολυμπιακή και ο πρόεδρος της εταιρίας, κ. Στέγκας, ο οποίος υπέβαλε αίτηση για υπαγωγή στο πρόγραμμα επιείκειας. Στην εισήγηση προτείνεται στο πλαίσιο του άρθρου 25 παρ. 8 του ν. 3959/2011, η μη επιβολή προστίμου στην εν λόγω εταιρία», επεσήμανε.
Τέλος ο κ. Φλωράς τόνισε ότι πρέπει να αλλάξει η ισχύουσα νομοθεσία, καθώς από τα 30 δισεκατομμύρια ευρώ, που υπολογίζονται πως είναι τα κέρδη από την παράνομη δραστηριότητα του καρτέλ των κατασκευαστικών εταιριών εις βάρος του δημοσίου την περίοδο 1989 - 2016, μόλις το 1% (δηλαδή 100 με 150 εκατομμύρια ευρώ) μπορούν να είναι τα πρόστιμα για το σύνολο των μεγαλοεργολάβων...
www.stokokkino.gr
«Στην έρευνα της γενικής διεύθυνσης Ανταγωνισμού συνέδραμε ουσιαστικά ο όμιλος Τεχνική Ολυμπιακή και ο πρόεδρος της εταιρίας, κ. Στέγκας, ο οποίος υπέβαλε αίτηση για υπαγωγή στο πρόγραμμα επιείκειας. Στην εισήγηση προτείνεται στο πλαίσιο του άρθρου 25 παρ. 8 του ν. 3959/2011, η μη επιβολή προστίμου στην εν λόγω εταιρία», επεσήμανε.
Τέλος ο κ. Φλωράς τόνισε ότι πρέπει να αλλάξει η ισχύουσα νομοθεσία, καθώς από τα 30 δισεκατομμύρια ευρώ, που υπολογίζονται πως είναι τα κέρδη από την παράνομη δραστηριότητα του καρτέλ των κατασκευαστικών εταιριών εις βάρος του δημοσίου την περίοδο 1989 - 2016, μόλις το 1% (δηλαδή 100 με 150 εκατομμύρια ευρώ) μπορούν να είναι τα πρόστιμα για το σύνολο των μεγαλοεργολάβων...
www.stokokkino.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου