Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016

ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝΗ αγορά προϊόντων από οποιαδήποτε χώρα συνοδεύεται από εγγύηση δύο ετών,προκειμένου να ζητήσουμε την επισκευή ή την αντικατάστασή τους εφόσον απο δειχθούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στις υποσχέσεις της διαφήμισης. Εάν το προϊόν είναι αδύνατον να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα ή χωρίς προβλήματα, μπορούμε να ζητήσουμε να μας επιστραφούν τα χρήματά μας (υπαναχώρηση) ή να μας κάνουν έκπτωση.
Η διετής εγγύηση αρχίζει να ισχύει αμέσως μόλις γίνει η παράδοση των προϊόντων, ενώ πρέπει να ενημερώσουμε τον πωλητή για τυχόν ελάττωμα μέσα σε δύο μήνες από τη στιγμή που θα το διαπιστώσουμε.

Η εγγύηση παρέχεται από κατασκευαστές των προϊόντων, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι ο καταναλωτής είναι υποχρεωμένος να απευθυνθεί οπωσδήποτε στον κατασκευαστή και όχι στο κατάστημα αγοράς για την παροχή της εγγύησης. Η εγγύηση που παρέχεται από την κατασκευαστή λειτουργεί συμπληρωματικά στην προβλεπόμενη από το νόμο διετή εγγύηση. Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να επιλέξει μεταξύ του πωλητή και του κατασκευαστή, αφού και οι δύο είναι υποχρεωμένοι στην εκπλήρωση των όρων της εγγύησης.

Παραδείγματος χάριν, αν αγοράσουμε έναν υπολογιστή συγκεκριμένης εταιρείας από ένα κατάστημα ηλεκτρονικών συσκευών, στην περίπτωση που διαπιστωθεί ελάττωμα στη λειτουργία του, επισκεπτόμαστε το κατάστημα από το οποίο αγοράσαμε τη συσκευή και ζητάμε να τη διορθώσουν χωρίς χρέωση, αφού καλυπτόμαστε από την εγγύηση. Αν το κατάστημα μας παραπέμψει στην κατασκευάστρια εταιρεία ή σε αντιπρόσωπό της, εξηγούμε ήρεμα ότι από το νόμο προβλέπεται υποχρέωση του καταστήματος αγοράς να διορθώσει το ελάττωμα. Η εγγύηση που παρέχεται από την κατασκευάστρια εταιρεία δεν αίρει την ευθύνη του πωλητή, απλά λειτουργεί ως επιπλέον δικλείδα ασφαλείας για τον καταναλωτή. Ο πωλητής μπορεί, αν το επιθυμεί, να στείλει τη συσκευή στον κατασκευαστή ή σε αντιπρόσωπό του με δικά του έξοδα και χωρίς καμία δική μας επιβάρυνση.

eeke.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: