Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

«Είσαι εκβιαστής παιδιών»

Με την κατάθεση του ίδιου του υπουργού Εθνικής άμυνας Πάνου Καμμένου διεξάγεται στο Αυτόφωρο Μονομελές Πλημμελειοδικείο η δίκη του εκδότη και διευθυντή της εφημερίδας «Παραπολιτικά», Γιάννη Κουρτάκη και του διευθυντή σύνταξης, Παναγιώτη Τζένου, έπειτα από τη μήνυση που έχει καταθέσει ο πρώτος εναντίον τους, για το αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμησης.

Νωρίτερα σήμερα, καταθέτοντας στο δικαστήριο, ο υπουργός υποστήριξε ότι οι δύο δημοσιογράφοι τον εκβίασαν στοχοποιώντας τα παιδιά του και ότι δέχθηκε τους εκβιασμούς, αφενός επειδή αποκάλυψε τη λίστα του ΚΕΕΛΠΝΟ στην οποία -όπως ανέφερε- περιλαμβάνονταν τα ονόματα των δύο δημοσιογράφων και αφετέρου επειδή ερευνούσε σε διάφορες πτυχές την υπόθεση του «Noor 1».
Σύμφωνα με όσα υποστήριξε ο Πάνος Καμμένος, κατέθεσε τη μήνυση επειδή δεν ανέχεται, να κατηγορούν το παιδί του όπως είπε «ως αναρχικό και τρομοκράτη, συνεργάτη της Πόλας Ρούπα», προσθέτοντας ότι «αυτό δεν μπορούσα να το αφήσω έτσι. Προσπάθησαν να αναφερθούν γενικά στα παιδιά μου για να με εκβιάσουν. Στοχεύουν σε εμένα». 
Ο υπουργός κάποια στιγμή, κοιτάζοντας τον κατηγορούμενο Παναγιώτη Τζένο, του είπε ότι είναι «εκβιαστής παιδιών». 
Ο δημοσιογράφος αμέσως του απάντησε: «Δεν είπα ποτέ τίποτα για τα παιδιά σου» και ακολούθησε έντονος διάλογος μεταξύ τους:
Παν. Καμμένος: Καταδικάζεις τον Κουρτάκη; Αν ζητήσει συγνώμη, αποσύρω τη μήνυση που έχω καταθέσει.
Παν. Τζένος: Δεν δέχομαι να με λένε έμπορο ναρκωτικών.... Δεν ζητώ συγνώμη από συκοφάντες που στοχεύουν σε πολιτικές διώξεις.
Παν. Καμμένος: Εγώ είπα ότι είναι υπάλληλος στο «Μετρόραμα» του εμπόρου ναρκωτικών Κοτσώνη (σ.σ. αναφέρεται στον Αιμίλιο Κοτσώνη πρώην παράγοντα του Ολυμπιακού, που καταδικάστηκε σε πρόσκαιρη κάθειρξη για την υπόθεση του NOOR1).
Ο υπουργός αναφέρθηκε επίσης και στην αντιμετώπιση των δύο κατηγορουμένων για το ταξίδι του στις Άλπεις, αναφέροντας ότι «ψευδώς έβαλαν φωτογραφία μου σε σουίτα στις Άλπεις. Έδειχναν ένα 5στερο ξενοδοχείο που δεν έχω πάει ποτέ. Το έκαναν για μικροπολιτικούς λόγους. Γράψανε ότι επί τρεις ημέρες ήμουν υπό την επήρεια αλκοόλ.... Αυτό είναι συκοφαντική δυσφήμιση. Όλα αυτά είναι βαριά συκοφαντικά.... Αν ζητήσουν συγγνώμη, θα αποσύρω τη μήνυση».
.efsyn.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: