Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

ΛΑΖΑΡΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ υποψήφια δημοτική σύμβουλος

Ονομάζομαι Κωνσταντίνα Λαζάρου και γεννήθηκα στην Αθήνα το 1979.

Τα τελευταία πέντε χρόνια ζω στο Γέρακα μαζί με την οικογένεια μου και έχω μια κόρη 3 ετών την Ματίνα.
Σπούδασα Ψυχολογία στο University of Central Lancashire της Αγγλίας και αφού πρώτα ασχολήθηκα με τον τομέα της παιδείας, εδώ και έξι χρόνια εργάζομαι στο χώρο του φαρμάκου.

Η πρώτη μου ενασχόληση με την τοπική αυτοδιοίκηση ήταν το 2002 όταν και ήμουν υποψήφια Διαμερισματική Σύμβουλος στο Δήμο Αθηναίων με τον συνδυασμό του Φώτη Κουβέλη.
Τώρα είμαι υποψήφια στο νέο Δήμο μας με τον συνδυασμό του Γιώργου Μπουλμπασάκου πιστεύοντας πάντα ότι τα νέα πρόσωπα μπορούν να δημιουργήσουν νέα δεδομένα για την περιοχή μας.
Είμαι υποψήφια γιατί πιστεύω ότι με την βοήθεια όλων μας μπορούμε να βελτιώσουμε την ποιότητα ζωής στην πόλη μας.

Να αγωνιστούμε :
· Για περισσότερους και αναβαθμισμένους βρεφονηπιακούς σταθμούς που θα ελαφρύνουν την εργαζόμενη μητέρα
· Για καλύτερο οδικό δίκτυο και μια καθαρή πόλη
· Για προσβάσιμους και καθαρούς κοινόχρηστους χώρους για τα παιδία μας
· Για υψηλής ποιότητας υπηρεσίες υγείας
· Για συμπαράσταση στην Τρίτη ηλικία

Δεν υπάρχουν σχόλια: